söndag, juli 29, 2007

Kroppen värker överallt...

Hade räknat med en lugn dag med lite tapetsering och sen en runda i den svamprika kantarell-
skogen, tji vad jag bedrog mig! Morsan hade med sig farsan och han ville att vi skulle fortsätta med trappen och det betydde mycket grävande. bort med jord där, hit med jord här, på med markduk, grus, sättsand och betongplattor samt smågatsten och byggtimmer.

Brorsan och hans fru och lilla Emelie kom förbi och hämtade en babysäng och en bilbarnstol. Jag var så trött när jag kom in att jag bara ville gå och lägga mig. Tog ett par glas vatten och sen ett glas vitt vin och piggnade till gick in i duschen och var sedan så pass pigg att jag gick ut och drog i lite skruv i staketet. Och sedan satt jag i telefonen samt chattade med en del kompisar på nätet. Som ni förstår så har det varit en jobbig dag och i morgon kommer det att bli etter värre för då börjar slavarbetet igen, mucho trabajo, poco dinero.

Ha det gott mina vänner, krama varandra i trafiken.

M

Inga kommentarer: