lördag, september 22, 2007

Fredag, kanske veckans bästa dag!

Måndag: Upp tidigt, trött, jobbade, kom hem trött, somnade.

Tisdag: Upp tidigt, trött, jobbade, kom hem trött, somnade.

Onsdag: Upp tidigt, trött, jobbade, kom hem trött, somnade.

Torsdag: Upp tidigt, trött, jobbade, kom hem trött, somnade.

Fredag: Upp tidigt, trött, jobbade, åkte till min lilla svampskog och plockade 2 bolagskassar med kantareller, rödgula höstkantareller och trattkantareller. Såg en ekorre, njöt av den friska luften och den gröna frodiga vegetationen. Köpte smör och en flaska vin och åkte hem, klippte gräsmattan och rensade lite av svampen som jag stekte med lite rödlök, salt och peppar. Hällde upp ett glas vin och satte på TV´n och njöt. Sedan ringde Mr X och så vart jag sittande i telefonen en stund för att sedan gå ut på Facebook och där vart jag kvar en bra stund men fortsatte sedan med att chatta med en del kompisar, och helt plötsligt så var klockan 01:15 och då gick jag till kojs.

Lördag: Vaknade sent, efter 10, snackade med Mr X i telefonen, låg i sängen och tittade på TV. Fixade en kopp te med honung och 2 Wasa Sport med Skärgårdssill på. Tittade på TV och surfade lite fixade i ordning den stationära datorn. Jaha så var vi framme i nutid. Lite senare så ska jag snickra lite och rensa resten av svampen.

Ha en bra helg, drick och svälj.

M

Inga kommentarer: