söndag, september 02, 2007

Höstmarknader

Hej, skriver lite kort innan jag åker in till Ulva marknad. Jobbat som vanligt i veckan, men i fredags så tog jag med Nicke till Möbler och Slöjd, skulle ju ändå åt det hållet. Åkte runt och handlade i ett gäng affärer och sedan hem. Lagade ris i riskokaren som jag precis införskaffat, den var kanonbra. Stekte på lite kyckling och hade i en burk Szechuan sweet and sour, perfekt.

I lördags så kom morsan och farsan hit och hjälpte till med att byta fönster och tapetsera om i vardagsrummet på övervåningen. Mycket bök och så fick vi såga upp en större glugg för det nya fönstret. När de hade åkt hem så spacklade jag lite ochgick sen ut och planterade lite växter som jag fått av morsan. Åt lite lasagne och drack vin och chattade, tittade på TV och pratade i telefonen. Skriver mer sen. Puss och kram.

M

Inga kommentarer: