fredag, oktober 19, 2007

Kantarellmannen slår till igen!

Så har man tagit sin jungfruresa på den nya E4:an, det var en regnig men angenäm resa som gick mycket smidigt. Efter att ha stängt fabriken så åkte jag till IKEA för att beställa några prylar till bokhyllan och därefter så tog Forden och jag en tur till på E4:an. Denna gång till mitt svampställe och precis när vi kom fram så fick jag syn på ett gäng rådjur. Så beväpnad med svampkorg och kamera så smög jag mig så nära jag kunde. Jag kunde stå mitt framför dem på åkern så länge som jag stod still. -Va? Om det blev nån svamp? Skojjaru??? Skiter björnar i skogen?

I övrigt så har veckan varit rätt så händelsefattig, chattat en del, kollat på tv, funderat på hur jag ska få ekonomin att gå ihop, vilket jag fortfarande räknar på. Undrar om den ekvationen någonsin kommer att gå ihop.

Ni får ha en mysig helg i höstrusket


M

Inga kommentarer: