lördag, oktober 27, 2007

Swish----!!!

Satan i gatan, har det redan gått en vecka? Fan vad tiden rusar iväg ibland. Sitter och tittar på Vh1 och lyssnar på gamla godingar. Så vad har hänt i vecket/Vänt i häcken???

Måndag- Onsdag jobbade jag som vanligt, pratade med miss E på telefon och var uppe rätt så sent så jag tog ledigt på torsdagen, har ju en del övertid. Jobbade lite hemma och rensade hårddiskar, spikade lister och bar pellets. Fredagen tog jag bilen och efter jobbet så åkte Nicke och jag till det stora möbelvaruhuset och lämnade för 2a veckan i rad tillbaks prylar som inte var det jag hade beställt. Efter att ha gått runt och samlat inspiration så åkte jag hem. Lördag...Åkte in till Uppsala vid 10.30 och hämtade upp lite trädgårdsplattor, cirka 2 ton så det fick ske i omgångar.

Har börjat att titta på tjejer igen har jag märkt, har ju inte kunnat titta dem i ögonen pga allt gammalt dökött som man släpat runt på (gamla fd flickvänner) men nu är jag ju riktigt singel igen och kan faktiskt "sova" borta om jag skulle vilja det. Har dock inte kommit på hur jag vill ha det i framtiden, men det kommer väl till mig så småningom. Jag menar, tjejer i min ålder vet ju vad de vill ha och vad de kan få, så det kanske är på tiden att jagbörjar att ha roligt igen.

Hoppas att jag inte trampat några på fötterna nu och har jag det så får ni höra av er, för nu är det Metime som gäller, jag har slösat bort så många år på att tänka på andra och deras problem, när jag egentligen har haft fullt upp med mina egna. Så nu är det 100% JAG som gäller och är det något som jag inte gillar så "Fuck off".

Ha en kanonhelg allihop, själv så ska jag softa och ta det easy.Visst ett par flaskor rött, blir det väl, men ingen utgång.

M

PS. Det blev ingen bild idag, jag hade en på G men den hade fått mig fälld för speeding, haha.

Inga kommentarer: