fredag, oktober 12, 2007

Uppåt och neråt

I tisdags så sålde jag min gamla tvättmaskin och fick 1500 spänn för den. Chattade med miss N som jag träffade på Flustret.

Onsdag: In till stan och jobbade, åkte hem, handlade så nu har jag fyllt på förråden. Chattade med miss N, miss X och miss E.

Torsdag: In till stan och jobbade, åkte hem, tog en snabb titt på marknaden som höll på att packa ihop i regnet. Chattade med miss N, miss X och miss E. OBS pratar så gott som varje kväll med Mr X

Fredag:Tog bilen till jobbet och träffade miss N, äntligen, hon var vackrare än vad jag kom ihåg, jag var ju inte direkt nykter i lördags. Efter jobbet åkte jag och köpte ett frässtål, lite vin och tankade bilen för att åka ut i skogen och, som vanligt, hämta hem lite av skogens gula guld. Så nu sitter jag med ett glas rött och ska rensa lite av svampen, de torraste bitarna.

Vi hörs snart igen, i morgon är det Österbybruk och julmarknaden som gäller. Puss & kram

M

Inga kommentarer: