lördag, november 24, 2007

Jonas Gardell


Tjabba!

Var med mister X på Jonas Gardell. En helt underbar show, eller , nej visst ja det var ingen show, det var en kontaktannons. Jonas hade en del mycket träffande saker at säga om UKKAN. Och det tog inte lång stund innan hela publiken åt ur hans hand. Annars så har veckan varit lyckad/katastrof beroendepå hur man ser det. Har sovit 16 timmar sedan i måndags men har haft så skoj på FB och i telefonen med miss B. Har nu varit hos min lokale frisör som för övrigt bara tar 150 spänn och var 6e klippning för halva priset. Han sa åt mig att gå hem , ta en dusch och sova lite, då han tyckte att jag såg trött ut, konstigt.

Så jag håller det hela lite kort då jag tydligen behöver sova lite, enligt alla andra.

Puss å kram och nyp i vecket, haha. Är för övrigt bland de 287 mest poppis på FB enligt en undersökning som inte gjorts av ett institut i Schweiz.

Ha det

M

Inga kommentarer: