fredag, november 09, 2007

Those were the days!!!

Fan det har gått 21 år, tiden springer ifrån mig. Jag märker det allt oftare att jag inte hinner med saker som jag tidigare alltid hade tid för. Nuförtiden så går en vecka på 45 minuter, känns det som. Jaja, så här är det... Jag har haft häcken full hela veckan, i söndags så var jag ut i garaget och hämtade in några flyttkartonger med en del bildmaterial. Har ju fått upp en bokhylla i mitt datarum och skulle vilja ha in mina fotografier där.

Måndag, hem och hann inte sätta mig förrän det var någon som pockade på uppmärksamhet, slutade att chatta vid midnatt. Tisdag, repris av måndagen. Onsdag patade med mamma på telefonen, det har ju nu åkt till Indien, chattade och spelade lite spel på Facebook. Torsdag, chattade hela kvällen.

Fredag, men det är ju nu ju! Tog bilen till jobbet och åkte sedan hem till mina föräldrar och klappade katterna så att de fick lite sällskap. Hämtade lite trädgårdsplattor och åkte sen hem i ösregnet och väl hemma så bar jag ett gäng hinkar med pellets in till pannrummet. Sedan gick jag in och började att rota i de där kartongerna som jag ännu inte hunnit titta i. Hittade bla denna bild som togs nere på Cypern 1986, såg hyfsat bra ut om jag får säga det själv, ska nog lägga in den på Spraydate, haha.

Jaja, nu får det bli ett glas rött, lite ost och kex och lite tv samtidigt som jag ska gå igenom alla meddelandena på Facebook, samt chatta lite med mina vänner.

Ha det bra och ta hand om er.

M

Inga kommentarer: