måndag, december 03, 2007

King of the Facebook!

Vilken vecka. Har suttit med miss B i telefonen varje kväll, till sent inpå nätterna. Samtidigt så har jag hållt på med allt chattande och fixande på FB. Alla vill ha bekräftelse och de tycker jag att de ska få, det skickas alldeles för lite kärlek mellan människor som knappt känner varandra.

Jag har lagt till ett par nya "vänner" varje dag och antalet applikationer som dimper ner på min sida har fullkomligen exploderat. Har haft fullt sjå med att hinna svara på allt och alla.

Så i fredags så tog jag bilen till Örebro för lite rekreation och vila och bad i kar. Hade det såå trevligt, trots att vädret visade upp sin sämsta sida. Var runt och såg slottet, kyrkan, arenan samt Ronny Pettersson statyn som står borta i Tybble.

Nej nu måste jag fortsätta att julstäda och fixa mat och kolla om jag fortfarande ligger som den "Hetaste" på FB. OBS miss B ligger som nummer 2, men i lördagsmorse var det tvärtom så det svänger fort, bäst att passa sig.

Ha en fin vecka därute och passa er för snålblåsten, den brukar ge nackspärr. Puss å kram och krama om varandra där ute.

M

Inga kommentarer: