onsdag, januari 02, 2008

God jul och Gott nytt år och fan vad tiden springer i väg!

Oj, är det redan 2008? Vart tog fjolåret vägen? Tja resumen blir som följande... Julen firades utan barn och annat löst sällskap, bara jag och min dator. På annandagen fick jag kvinnligt sällskap som fick med mig på en liten avstickare till den kungliga hufvudstaden, där ett antal öl intogs på baren Oliwer Twist på Repslagargatan. Detvar ett gäng kompisar till mitt kvinnliga sällskap som brukar samlas där.

På Söndagen tog vi bilen till Örebro och firade avslutningen av det gamla året och begynnelsen av det nya 2008, som ska ha så mycket gott med sig.

Hade turen och skickligheten att vinna ett Nintendo Wii på Glöggkampen på Facebook. Det tog mycket arbetande och har skapat en del efterarbete. Har nu cirka 1000 requests på Facebook som jag inte hunnit svara på ännu, jobbar på det dock, men får ju mellan 300 och 400 nya per dag.

Tja har inte så mycket mer att säga just nu, men är det något ni undrar så är det ju bara att höra av sig.

Puss och kram

M

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad händer med mister X då? de är ju såå spänande! Han har inte varit med på länge!

Maxivendel sa...

Ja vad händer med mister X? Hmm det var ju så länge sedan jag hann med att skriva här men han har redan fått årets första ragg. Jag har redan fått doppa jag med men jag träffade ju mitt hjärtas dam för mer än en månad sen.

Anonym sa...

Eftersom du vet att jag bojkottar Fejsboken, (har fått mer vatten på min kvarn den senaste tiden), så får jag skriva lite här. Kul att se bilden, och hoppas att du/ni har det bra! ;-)

Maxivendel sa...

Jag vet att du dissar Fejjan, men du har ju min mail adress , min MSN adress och telefonnummer, så jag är inte orolig att vi inteska kunna hålla kontakt. Jag har i vart fall vunnit mitt Nintendo Wii med ett antal spel och lär nu få träningsvärk i armarna. Kan du skicka adressen till din blogg, datorhelvetet dog innan jag han lägga till din blogg bland favoriterna. Puss och kram M