fredag, april 04, 2008

Primavera

Tjabba allihop!

Jaha så var den lönen slut, bara tre veckor kvar tills nästa kommer, tur att man har gott om mat i kyl och frys ;-)

Har haft besök på jobbet i veckan, av min yngste son som börjat efterfråga mig då alla andra på dagis har pappor och hans mor inte lyckats förklara var jag är. Han var lite vilsen och det är ju förståeligt eftersom han inte sett mig på ett tag. Detta trots att hans mamma inte jobbar om dagarna och har all tid i världen att komma förbi.

Miss G, ägaren av katten på bilden, har varit förbi ett par gånger och druckit rött, ätit gott och njutit av sällskapet.

Ska försöka att hinna med att ta hand om trädgården denna helg och dra ner lite på allt Facebookande, haha, ja visst som om det vore möjligt, jodå om det finns en vilja så finns det en väg.

Annars då? Väntar på att deklarationen som jag gjorde i dag ska gå igenom så att jag kan få ut en extra månadslön lagom innan midsommar. Gissa om den behövs???

Ha det så bra nu i vårsolen och ta det lugnt, det ÄR inte sommar ännu, dra inte på er vårförkylning. Glöm inte att det finns alltid någon som tänker på er och som vill er väl. Puss och kram och glöm inte att ta väl hand om er.

M

Inga kommentarer: