måndag, december 15, 2008

Katt a strof...


Jaha, så var Lucia avklarad och jag överlevde i år igen. Var hos miss G i helgen och hennes monstruöst störda katt gosade och kelade och var helt betuttad i mig hela helgen. Vi besökte Nordiska museet och deras julmarknad a la vikingatid. När jag sedan tog med mig katten hem, pga att miss G åker till Thailand, så bytte katten temperament och morrar och visar tänderna hela tiden. Hon kommer att vänja sig så småningom troligen lagom till miss G kommer hem igen.

En vecka kvar att arbeta och sedan kommer julledigheten som en befriare. Då ska kroppen få vila, förutom snickrandet här hemma. Har köpt hem de nya madrasserna med tillhörande nivåsängar så nu måste jag snickra klart sängen, hänga gardiner och piffa.

Ha en trevlig vecka och stressa inte med julstöket, det gynnar ingen.
Puss och kram.

Inga kommentarer: