torsdag, september 03, 2009


Tjabba!
Började morgonen med att ta mig an spikplockaren hos roboten, som krånglar. Fick växla matarenheterna och blåsa rent dem. Byggde om den ena och slipade ner den nya övergången så nu funkar det betydligt bättre och samtidigt går packmaskinen så att det ryker. Ordern ska ju gå nästa vecka och det är sjukt mycket att göra, kunden(som gör pojkar av män) har beställt 24 kassetter med möbeltassar, 10 kassetter rörskydd och 6 kartonger skruv. Kvar att packa är 22 kassetter!!! Som sagt sjukt mycket att göra och packmaskinen hinner drygt 4 kassetter om dagen så då kan man ju lätt räkna ut att det blir tajt och som sagt, jag ska ju till Tunisien och då ska ordern ha gått.

Hann med att sätta upp en markis igår, samt trimma lite gräs och måla upp den sista mörka färgen på ena dörrposten till garaget, vattna i växthuset. Måste köpa mer täckbark i morgon, de 10 säckar jag köpte förra veckan räckte inte så långt och så ett gäng rullar täckväv, sen kan det bli snyggt runt huset. I kväll ska den andra markisen upp och sen ska det tvättas så jag har något att ha på mig när det blir semester.
Gött mos på er.
M

Inga kommentarer: