söndag, april 04, 2010

Vårsol

I torsdags så ringde jag och fixade en tid på sjukhuset i Tierp för att bli av med stygnen. Fick en tid samma dag och var ner i källaren och pumpade upp mini-cyckeln och begav mig ner på byn. Väl framme så fick jag sitta och vänta en halvtimma, den gick ganska fort eftersom en gammal klasskamrat dök upp , han är läkare där, och vips så var det min tur.

30 stygn borttagna och sen hem igen och en timma senare dök miss G upp. På fredagen åkte vi sen till Stockholm och firade påsk och på lördagen åkte vi in till Hötorget och gick på Avatar 3D. Det var en rätt lång promenad på kryckor och jag var rätt så trött i armarna när vi kom dit och än mer trött när vi kom hem.

Idag söndag är det åter sol och vi ska nu bege oss tilbaka till Tierp och i kväll hoppas vi på fru fortuna med varsin lott i Bingolotto, håll tummarna.

Puss och kram och krama varandra i påsktrafiken.
M

Inga kommentarer: