måndag, augusti 23, 2010

Feberyra!

Har tydligen dragit på mig något elakartat, för ögonen svider, det värker i lederna, jag har huvudvärk och det svider i halsen. Lika bra det eftersom det ska bli dåligt väder i veckan, jag jobbar inte i dåligt väder, hemma altså. Ska se om det inte med ont kan fördrivas, dvs en whiskeypinne.

Miss G och jag var ut i skogen i helgen och bärgade 2.5 Kg kantareller så nu har vi frossat med svampmackor och Västerbottenpaj med kantareller. Annars har vi mest sett på film och lekt med våra telefoner. Jag skaffade mig en HTC Wildfire i förra veckan och har haft fullt skägg att fylla den med appar och lära mig hur den fungerar.

Som ni ser på bilden så har man äntligen få på färg på Centralhuset i Tierp, det var på tiden, det såg för djävligt ut innan. Nu får ni klara er själva ett tag för nu ska jag se på kvalitets TV på 4.an, dvs Fångarna på fortet och Timeout, efter reprisen på Rena rama Rolf.
M

Inga kommentarer: