onsdag, oktober 06, 2010

Svamphöst!

Var ut en sväng i skogen...
Trots att jag går illa/gorilla så fortsätter jag att trotsa läkaren och tar mig varje helg in i skogen utan kryckor och fyller korgarna. Jag fortsätter med mecket att färdigställa altanen och tro mig det känns i foten och benet. En vecka kvar nu till slutbesiktning av benskrället.

Annars händer inte så mycket, kommer hem och hinner jobba i 45 minuter och sen är det mörkt. Jag går då in och plågar mina onlinevänner med vad jag har att säga, vilket ofta tar sin tid. Har blott denna vecka fått massor av tips på bra musik från Sveriges elit inom hiphop, hjälpt Järvheden installera windows utan skivor samt dra lite vitsar för TV4 gänget.

Nu ska jag röja diskbänken inför årets lamm som Johan och jag ska hämta på fredag, då blir det styckning och fest. Till dess får ni följa mig på Twitter, Facebook eller hörsägen.

Ha en skön höst.
M

Inga kommentarer: