söndag, februari 13, 2011

Lägenhetsvisning

Så sitter man på pendeltåget till Lapplands Väsby för byte till Upptåget och vidare färd hem till Tierp. Hoppas att pannan går, att det är varmt inne och att katten mår bra.

I veckan har jag jobbat över varje dag för att vi ska kunna hinna ikapp med de ordrar vi ligger efter med, veckan som kommer blir den sista som jag jobbar över på ett tag.

I helgen har miss G och jag promenerat som galningar, på lördagen från Gubbängen till Farsta för att handla och på vägen därifrån så smet jag in i en butik och köpte en liten present inför Alla hjärtans dag. Sprang ikapp miss G som inte ens märkt att jag varit försvunnen. Promenaden varade i två timmar och 45 minuter.

Idag har vi promenerat runt på Söder och tittat på lägenhetsvisningar i tre timmar och en kvart innan vi var kara. Två av dem var mycket intressanta och två var omöjliga att göra någonting av. Råggatan och Tavastgatan var bra men det finns en lägenhet till på Tavastgatan som det är visning på nästa helg, men då är miss G i Dominikanska republiken och kan inte se den.

Hoppas att eran helg varit till belåtenhet och att ni har kunnat ladda batterierna. Ha det så gott.
M

Inga kommentarer: