torsdag, februari 03, 2011

Sveriges mest sålda förpackning?

Gick förbi Länsförsäkringar i morse och såg något bekant i ögonvrån, något jag känner väl igen dock på ett annat ställe. Nu har de ju valt rött och blått, troligen för att deras logga innehåller dessa färger, det hade varit roligare med en röd och en grön eller vit. Undrar just hur många BiB boxar man har eldat upp i kakelugnen, so far.

För övrigt kan jag stolsera med att ha jobbat över en timma varje dag utom för idag då jag behövde kila in på banken en minut innan de stängde. Jag genomförde inte ett rån utan satte in halvsläng. Gick sedan hem och bar pellets och gick igenom posten. Vi har så vansinnigt mycket på jobbet just nu och trots övertid hinner vi inte med men närmar oss. I morgon hade jag hoppats att bli klarmed det jag håller på med men får nog bita i det sura äpplet. Även om jag jobbar över tre timmar i morgon kommer jag inte att bli klar förrän på måndag morgon och vi har en order som kräver två dagars jobb som skulle vart klar i morgon men som trots övertid inte blir klar förrän på tisdag. Man ska inte klaga, att vi har mycket att göra är ju bra för företaget och då bra för oss som jobbar där.

Nu ser jag främst fram emot att få träffa min söta flickvän som sen kommer att överge mig och veckor då hon tänker fly landet och lapa sol i västindien. Nä nu börjar ett av de 74 matlagningsprogrammen som går på svensk teve just nu så nu får ni hänga någon annanstans.
M

Inga kommentarer: