lördag, februari 05, 2011

Telia bredband

Go morr på er, som jag brukar säga på Twitter och Facebook. Fick för mig att tillfälligt raka av mig skägget och Miss G kan inte sluta skratta trots att hon sett mig utan skägg en gång förut. Jag kommer även att göra en Brittney och skala av mig håret då det nu nått en längd jag aldrig haft tidigare, känner mig lite som Anders Timell.

Efter en hård arbetsvecka känner jag mig fortfarande lite trött, miss G sover fortfarande men jag är ju en Nyhetsmorgonknarkare och tassade därför ner för att få se hyllningen till Lena Nyman som gick bort allt för tidigt. RIP Lovis.

Fick ett mobilt bredband av Telia för att det blivit ett glapp mellan min tidigare leverantör och min kommande, dvs från Bredband2 till Telia. Igår fick jag besked att jag uppnått maximala mängden data och kommer att få en lägre hastighet, va fan, jag har ju bara haft det en vecka och det är två veckor kvar innan jag får mitt nya fasta bredband, tid kommer att slösas på att vänta på att bilder ska hinna laddas, välkommen åter 1995.

Ha en skön helg på er
M

Inga kommentarer: