torsdag, februari 17, 2011

Värkande leder.

Vad har hänt med den gamla leken Fågel, fisk eller mitt-emellan? Här kommer man in på Konsum, och så har de slagit ihop fågel och fisk, hur ska man nu kunna guida någon om det är varmt eller kallt/fågel eller fisk? Dåligt konsum, ni förstör för en hel generation barn och ungdomar.

Har nu jobbat över färdigt för denna gång och hoppas få ta igen mig, det värker i varenda led jag har och det blir ju inte bättre av att det är kallt hemma. I förrgår, rätta mig om jag har fel alla Twittervänner, så hade jag 6 grader i hall och kök, har dock fått upp vardagsrummet till hela, ..trummvirvel...19.6 grader. Mycket tack vare värmeljus, TV kroppsvärme från mig och Yoda samt datorhelvetet. På jobbet är det så varmt att vi måste släppa ut en del av den goa värmen, det är inte rättvist.

I morse så lämnade mitt hjärtats blomma mig. För att åka till Dominikanska rep. Hade gärna följt med men det är ett litet glapp i ekonomin som gör att jag får hålla mig hemma. Kommer dock att få in gott om deg om en vecka då jag varit duktig och jobbat över så gott som varje dag. Jag vet att du gör det också, men jag går hemifrån vid 06.05 och kommer hem vid 18.55 och då ska det bäras pellets och öppnas post och sån skit.

Med lite tur blir det lite pengar över så att jag kan återbetala lite skulder till vänner och mamma, tur att man har dem. I övrigt har jag så roligt med mina Twittervänner, har inte träffat dem IRL ännu, men vi har så kul med varandra på dagarna och kvällarna. Under matchen mellan AIK (ryser i hela kroppen när jag skriver det) och DIF så lovade jag att hålla hastighetsbegränsningarna om AIK vann och som ni säkert vet så vann DIF och Martin Melin skickade meddelandet OK-Fri fart. Vi har så roligt medan ni andra sover.

Steffo Thörnkvist, Patrik Isaksson och jag pratar vin, och en del andra vill prata datorer eller telefoner. Via Ametist och Gurgin håller jag koll på hur musiksverige lever, kan avslöja att Ametist brukar smyga in här och läsa lite om möbeltassar, men det håller vi tyst om.

Ha en riktigt skön helg och är det något så hör av er, jag finns ju här 24/7, även om jag kanske inte sitter vid datorn hela tiden, har ju ett jobb att sköta. Och till Petter vill jag åter igen ställa frågan, vad kostar vinet med Motörheds monster på och hur gott var det?

Ha det gött
M

Inga kommentarer: