onsdag, april 06, 2011

Dags för däckbyte

I morse tog jag tåget in till Uppsala och när jag läst färdigt min tidning och klev av tåget fick jag se att någon med konstnärsambitioner varit framme och stänkt färg på varenda vagn. Jag undrar hur "konstnären" gjort, alla träffar är flerfärgade så det kan inte vara med paintballvapen.

När jag kommer hem idag ska jag skifta däck för jag ska hem till Miss G på fredag och måla och tapetsera hennes vardagsrum innan mäklaren kommer dit och fotograferar i påskveckan.

Tror och hoppas att jag har hittat felet med pannan. Slam och grus i vattentanken på 170 liter som gör att vattnet inte värms som det ska. Jag tog en dusch och det orkade inte pannan med utan lade av.

Är snart hemma och ska kliva av bussen, men ni får ha det så skönt i vårsolen.
M


Inga kommentarer: