söndag, juli 03, 2011

V 26 avklarad

Undrar var resten av de svarta fåren är???

Veckan som gått har jag drabbats av någon typ av förkylning, fullt med tjockt slem i halsen och halsbränna. Jag har tappat en fas i proppskåpet och efter att ha bytt huvudströmbrytare så framgick det att det nog är hos Vattenfall felet ligger, jag har halv styrka på vissa lampor, ugnen fungerar men inte plattorna. Jag har fått dra sladdar runt om i huset för att få saker att fungera, kokar ägg och potatis på campingköket tex.

Bygget på jobbet avstannade då de inte fick fram material i tid, men det är sagt att de ska börja gjuta plattan i morgon.

I övrigt så har ju vädret varit lite si och så och jag har gjort ett par tappra insatser i trädgården med ogräsrensning. I övrigt har veckan mest bestått i massor av jobb och nästa vecka ska vi slå rekord i trolla med knäna och göra det omöjliga möjligt. Vi ska försöka leverera 5 veckors jobb på en vecka, wish me luck :D

Gött mos på er alla.
M

Inga kommentarer: