lördag, oktober 01, 2011

Hösten är kommen...

Hallå där!

Stökig vecka, men med mycket frukt. På jobbet har vi äntligen fått tak och väggar och snart även el. Hemmavid har det burits pellets och prylar från garaget till källaren för att få in nöjesbilen. Hälften av det som stått i garaget går direkt i släp-kärran för vidare färd till sopstationen.

Svägerskan hann fylla år, jämt, hann dock inte dit på fika pga allt för mycket stök och bök. Tråkigt, men det är mycket nu med Miss G och hennes son, flytt m.m. Jag hann dock i fredags köpa på mig lite bacon för 19:90/Kg, så nu ska här göras grytor och engelska frukostar :D Passade även på att köpa läsk för 1:-/burk.

Hämtade upp ett komplett gym hos min far och en hammock hos min mor i fredags, samt ett stort lass ved som jag idag skall ta ur från bilen. Igår och idag på morgonen har jag förutom att plantera om en massa Hibiskusar även ordnat med boende i Thailand i mars. Vår värd där kommer två dagar efter oss och är då en nygift man.

Nu ska jag ut och bära in ett gym och bära ut lite mattor för att göra plats för skrotet som ska lyftas :D Skål på er och ha en skön helg.
M

Inga kommentarer: