måndag, april 16, 2012

Däckade

Efter 4 veckor har vi fortfarande inte fått några däck till den lilla leksaken som alltjämt står kvar i garaget. Till råga på allt så kom jag ju sent om sider ihåg att jag har en spik i ett av mina däck på Forden och att det tyvärr är på ett av de mindre slitna däcken, alltså får jag byta alla däck.

Däcken till den lilla bilen tog vi via Nordendäck och nu i kväll så beställde jag däck via Däckonline och en av deras firmor i Uppsala ska lägga på dem när de dyker upp.

På jobbet så händer det så mycket att vi knappt hinner med, vi nyanställer och utökar och moderniserar och numer körs även svart och brunt i roboten.

I fredags när jag skulle åka hem var hela stan avspärrad pga något gisslan drama i stadshuset, men med lite tur hann jag in på butiken för en BiB rött innan tåget gick. Helgen var lugn då det var sånt skitväder att vi överhuvud taget inte gick ut.

Har dock i veckan hunnit med att klippa äppelträdet och rensa bort allt gammalt i rabatterna, tur det för nu blir det ett par helger hemma hos Miss G.

Ha det så gott i vårsolen och kom ihåg att vända blad för snart fyller C-G år :D
M

Inga kommentarer: