torsdag, maj 31, 2012

Nya däck och dator

Förra fredagen  var jag och fick nya däck på bilen och passade på att lämna över lite leksaker till yngsta sonen som fyllde 7 dagen efter. Under helgen som gick så passade min gamla bärbara dator på att lägga sig med buken upp och vägrade att respondera på den konstgjorda andning jag försökte att ge. Fick betala räkningarna via mobilen och gick därför in till Alina på Kungsgatan och hämtade ut en ny bärbar dator för strax under 3 papp.

I veckan som gått har vi slitit som hungriga vargar på jobbet för att hinna ikapp, många ordrar som gått och maskiner som fixats och äntligen är vi full styrka igen. I morgon är det bakfredag igen och det är Nickes tur, han missade min Tiramisu förra fredagen, och sen har Gingi lovat att bjucka alla på pizza till lunch :D

Hemmavid har jag fått upp alla staketspjälor på altanen och gjort klar Miss G's sänggavel, så nu är det dags att ta tag i den gamla altanen på framsidan :D

Denna helg blir det ett besök i den kungliga hufvudstaden där det är Smaka på Stockholm och massor av gratis nöjen, bland annat teater och Skrattstocks festivalen.

Ha det gött och be om regnfritt i helgen trots allt som meteorologerna hotar med  :D
M

Inga kommentarer: