söndag, september 16, 2012

Min son Adam är nu 12 fyllda.

 Hallå eller! Här hemma hade jag hagel förra söndagen så det vart ju inte så mycket gjort ute och jag som hade all tid i världen då Miss G var i Sundsvall.
 Passade istället på att laga lite mat och frysa in så att jag har lunch i veckan, provade med lite färg i maten för att pigga upp i höstrusket.
 På väg till jobbet mötte jag denna lilla pajsare. På jobbet går det bra och vi håller på att komma ikapp och hinner till och med lägga lite saker på lagerhyllorna.
 Kanske lite svårt att se, ni får klicka på bilden så att den blir lite större, men efter att ha rustat stationshuset så kan man ju begära att de fixade klockan också. Här går den 10 minuter efter.
 En av mina Facebook kompisar var på besök i Tierp och så även Uppsalapojken Alx Danielsson som hyllade Tierp Arena, då publiken kan se bilarna väldigt länge.
Har nu skalat av det överflöd av hår som växte på knoppen samt rakat mig, då själv är bäste dräng så sparade jag in en tvåhundring som jag kan lägga på en BiB istället :D
Ha en underbar vecka allesamman.
M

Inga kommentarer: