måndag, mars 04, 2013

Är våren här nu?

 Äntligen har ljuset kommit, det är ljust innan jag åker till jobbet och ljust när jag åker hem. Kylan avtar och det tackar jag för, räkningen för Januari månad var en chock och jag var tvungen att dela upp den på tre avbetalningar.
 Fick lite tjejvatten av Freddan på jobbet, vart sp chick av det ;D
 I fredags var det dags för lite fest med ett gäng bygg gubbar som vart vänliga nog att samla ihop allt träspill och lagt det i min släpvagn, som nu är full, dock har jag ju ingen bil då den står kvar på verkstan i Bergsbrunna.
 Efter otroligt gott käk på bygget och en hel del att dricka var det dags att dra vidare ner på stan, vaknade redigt trött på lördag morgon, tur att man inte har anlag till att bli bakis :D
 Snöhögarna i Tierp håller nu på att förtvina, trots att det kommer ny snö lite då och då.
 Om en vecka hoppas jag kunna se denna gång helt fri från snö och is.
Lindarna har delat med sig av sina frön i drivor. Ha en skön vecka allihop
MVH
M

Inga kommentarer: