söndag, juni 02, 2013

Sommaren är kommen, jag har fått ett myggbett :-(

 Utställningen om Romer försvann från Uppsala och flyttade till Tierp, istället kom en rolig utställning om Carl von Linné och hans blomster, planterade i en stor fyrkantig kruka.
Den Romska utställningen visade sig var på turné då den dök upp på Centralgatan i Tierp efter ett par dagar.
Köpte en Orkide på IKEA för två år sedan, den verkar trivas :D
Har i veckan fått låna in lite personal från Uppsala Lasergame/ Latitude 59, då vi hade 28 grader i fabriken valde de att jobba ute.
Det sedvanliga fredagsmötet togs denna vecka på Costas Taverna
Mycket godare än kaffe och kaka :D
Kom hem i fredags och min Capitolio hade slagit ut.
Ett halvår senare ligger denna Julmust och förblöder i rännstenen.
Fästingsommar?
Lillkillen har fyllt 8 och hade bakat två tårtor.
Den tröjan måste bort :D

Han fick det bästa enlig mormor, en likadan surfplatta som jag har! Bra där mormor :D



Känner igen mig i den lilla kropp som även jag hade i den åldern.


Här hjälper han lillebror att åka på sin nya sparkcyckel.
Farmor och farfar, mormor och morfar X 2 och övriga vänner.

Elias på studsmattan.
Min minsting, om 10 år är han myndig!!!

Inga kommentarer: