tisdag, augusti 27, 2013

Oh, vilket party!

 Hello wine lovers som Bengan Frithiofsson brikar säga, vilken helg det varit, skall dock hålla er på halster och visa lite bilder som vanligt. Denna från en tidig morgon då någon varit lite kreativ.
 Dessa rara blomster hittade jag vid Tierps järnvägsstation, synd att de bara finns under några veckor.
 Fick syn på denna Norska bil som stod utanför Gästis i ett par dagar, tyvärr görs inte bilar på detta vis längre.
 Skateboardramp på hjul? Ja detta är ju inget man ser varje dag.
 En kär gammal barndomsvän slog till med kalas och jag och Miss G var bjudna, dock hade Miss G ett annat åtagande denna helg och jag tvekade då det var en bit att åka, många byten med tåg och buss, men jag vart erbjuden eget rum, så jag tackade ja. När jag kom till Solna så vart det signalfel i Karlhäll så jag fick hoppa av och ta en buss till Solna centrum och sen tuben till T-centralen och sen en ny tub till Gullmarsplan och sen bussen till Tyresö. Tur att man är van vid strul :D
 Sist jag var här hade jag nyligen brutit benet och gick på kryckor, poolen var på plats men inte poolhuset och det var bara grus runt omkring, en klar förbättring, de har god smak de som bor här.
 Nettan, alltid lika söt och glad, hur hon hinner mingla med alla går mig totalt förbi, men alla var på topp och hade så himla roligt.
 OBS detta är taget tidigt på morgonen efter, rent och snyggt och detta var vad jag såg när jag vaknade upp på en soffa med ett gäng filtar som någon stoppat om mig med.
 Strax till höger om palmerna precis vid dörren sov jag gott på soffan trots den höga musiken, vi hade verkligen tur med vädret, strålande sol i flera dagar.
 Svårt att tro att det var runt 80 personer här kvällen innan, det ser så otroligt lugnt ut.
 Tyvärr hann jag aldrig ta några längder i poolen, men jag har ju min lilla hot tub och efter att ha fortsatt festen även på söndagen med en underbar grillfest så var det dags att bege sig hemåt.
Efter att ha tagit bussen från Tyresö in till Gullmarsplan, tuben till T-centralen, pendeln till Uppsala och Upptåget till Tierp så var jag nästan hemma. Trött mätt och lagom full :D Tack så mycket Dick och Nettan <3 p="">

Inga kommentarer: