lördag, november 16, 2013

November ligger som en blöt filt över tillvaron.

 Hallå där! Om det här med nedskräpning ska upphöra och renhållningen fungera så får väl kommunen se till att tömma sina kärl i god tid, annars blir det lätt att det skräpas ner.
 Satt och chattade med en vän på vägen hem, missade att kliva av och hamnade i obygden.
 Såg på fotbollsgalan där Zlatan fick sin 8e guldboll, åt lite isterband med hemgjort potatismos och lite vitt till det.
 I tisdags gick hela Skottens iväg och bowlade på Latitude-59 tillsammans med en av packverstäderna, vi torskade naturligtvis :D
 Efter bowlingen så vankades det lunch, jag valde en lax Wallenbärgare med potatismos, mycket gott.
 Nyduschad, njuter jag av lite mat teve och ett glas rött, Yoda håller mig sällis i soffan.
 Såg denna skönhet härom morgonen, en Volvo Duett i originalskick.
 Håller på traditionerna och tog mig en öl på Latitude-59 efter jobbet, alltid skönt att få sitta ner och se andra jobba.
 Okej det kanske vart en till eller ett par till, ramlade hem en bra bit efter midnatt, men va fan man är ju ledig på lördagar :D
 Hösten är här fullt ut och det är runt 5 grader på dagarna, dags att ställa in möblerna och snygga till löite på tomten.
Lämnar er med denna bild från min utfart och ska nu hälla upp något gott att dricka, ställa fram några skålar med transfetter och bara njuta av lite lördags teve. Ha det så gott mina hjärtegryn <3 p="">

Inga kommentarer: