torsdag, januari 30, 2014

Förändringarnas tid är här.

 Det är mycket som händer nu, i söndags skulle jag ha firat 6 år tillsammans med Miss G men hon hade ju osmaken att skicka ett Dear John via Facebook så hipp som happ så är jag singel. Dock visade det sig att jag har gott om presumtiva nya älsklingar både här hemma i Sverige, men även runt om i världen, nu är jag ju lite försiktig med att kasta mig in i ett nytt förhållande, måste få landa lite och ta hand om mig själv.
 Älskar att se allt fint som Uppsala har att bjuda på, mycket smyckas med ljus när det inte går att skymma. Det snöar i Skåne och här töar det, underbart! Den milda vintern har gjort att min ekonomi har gått åt rätt håll, toppen.
 Den enligt mig fula och malplacerade fasaden på Åhléns, som gjordes på tre ställen i landet, skall nu rivas och ersättas med något nytt. En fasad är tydligen riven, men den i Farsta står fortfarande kvar. Man passar samtidigt på att bygga ut huset på den parkering som inte tjänar något syfte längre då det finns parkeringsgarage runt om.
I morgon är det fredag, men jag kommer nog inte att dricka öl på mitt stamställe då min arbetskamrat ska upp tidigt och bege sig till Japan en vecka. Så nästa vecka ska jag hålla igång tre plastmaskiner, en rörnitsmaskin och en packmaskin på egen hand, häcken full med andra ord, men eftersom han är borta så kan jag inte jobba över på kvällarna, då man inte får jobba själv med dessa maskiner, och under dagtid så finns ju alltid lagerpersonalen på plats.

Ta hand om er nu och passa på att njuta av schlageryran i helgen, ja och av varandra då ni som har någon att kura ihop med. Puss och kram på er, nu blir det nacho fiesta på egen hand.

Inga kommentarer: