tisdag, januari 07, 2014

Januari börjar året, februari kommer näst.

 God fortsättning på er, nu är det slut på ledigheten och dags att dra på sig arbetshandskarna. Blir lite ont om bilder ett tag då det är så förbannat mörkt när jag inte är på jobbet.
 Fick sällis i fredags av den lilla söta blonda och passade på att fixa lite god mat och korkade upp vinet jag fick i julklapp av henne och skulle precis kolla på en film då hennes gäst som bor hemma hos henne ringde och var askalas på Engelen, så de mysiga dygnet vart till 3 timmar :(
 Fick lite egentid över och passade på att gå igenom frysen och laga till lite matlådor för ett par veckor framåt.
 Passade även på att njuta av lite gotta och skannade en massa diabilder, har ju ett par tusen att gå igenom. Skulle huset brinna ner så finns ju inga bilder kvar, men de jag skannat in finns ju ute på nätet och jag kan nå dem när och var jag vill, så länge det finns en uppkoppling.
Lite av husets isolering är spännande, vad har Hertiginnan av Windsor att avslöja? Ha en skön kortvecka där ute i landet. Passa på att njuta av värmen, tydligen ska det bli kallare till helgen.

Inga kommentarer: