torsdag, februari 27, 2014

Precis som jag trodde så spränger ni 10 000 gränsen idag, just nu har bloggen 9981 sidvisningar och cirka 550 besök denna månad.

 Hej på er, i helgen slog förkylningen till och jag tvingades dricka en del rom för att stävja den. Lyckades få den det värsta innan det var dags att ta sig till jobbet.
 En sån här gyllene morgon betyder bara en sak, löning! Så efterlängtad men så kortvarig,. men det blir bättre nästa månad för då får jag betalt för den semester jag aldrig tog ut.
 Passade på att titta på utsmyckningen vid Radison Blu i Uppsala, ser ut som om någon dragit ett gäng skruvar genom en vägg.
 Denna plakett finns i Citygaraget i Uppsala, fastskruvad på ryggen på en parkbänk som står inne i garaget.
Han ser ju riktigt skön ut den snubben och kolla in katterna som håller upp bänken, ett riktigt coolt konstverk som står på en riktigt udda plats. Ha det så gott nu mina kära läsare och njut av att vintern är över och att Mars är på intågande.

Inga kommentarer: