torsdag, april 03, 2014

Jisses vilken helg och början på veckan det varit.

 Ja jisses vilken helg det var, har knappt hämtat mig än, men började söndagen med lite go bacon och ägg. Ja och ett par kalla öl för att landa efter lördagen bravader.
 Söndagens middag fick bli av det mer lättlagade slaget, slog ihop lite vatten ägg och lite lök och bacon och på med en del grönt, funkade fint.
 Passerade Åhléns/Tempo på måndagen för att se hur långt de kommit i rivandet, känner knappt igen min gamla arbetsplats.
 Körde en lyxvariant av mozarellasallad och serverade mig själv denna på en tallrik jag köpte i Tunisien efter att ha blivit utskälld av en fastande försäljare, ja vi var ju tyvärr där under Ramadan och alla var på dåligt humör, mitt i prutandet så skrek försäljaren "Are you normal?"
 Skönt att se att det fortfarande är folk på Latitude-59 även när inte vi är där.
 Tog en naken selfie tillsammans med Yoda. Sena var det bara att dusch, klä sig och gå ner till Systemet för att fylla upp lagret.
 Mr B kom förbi för att slakta några burkar öl och prova lite ost och kex, vädret tillät oss att sitta ute. Dock gjorde blåsten allt den kunde för att få oss så påbyltade som det bara gick.
 Tänk vad ett par olika sorters ost och ett par olika sorters kex kan göra till ett gott vin.
 Någon, jag misstänker Mickel Räv, har mumsat på ett kadaver på tomten och sedan tagit sig en fågel till efterrätt.
 Mina underbara mini Irisar som nu alla är blå, det förbaskade rådjuret har väl ätit upp alla gula :(
Avslutar med lite frysrensningsmat, måste äta upp alla lammracks innan de blir dåliga, ibland får man ju offra sig :)

Ha en skön fortsättnig på veckan och våren, hade fan - 6.6 i morse, kändes inte som vår :(

Puss å kram på er sköningar <3 p="">

Inga kommentarer: