onsdag, augusti 27, 2014

Varning för bedragare / Beware of impostors

Jag fick förfrågan om att bli vän med en kvinna i Brasilien idag, hon frågade om jag kände henne och jag svarade nej men det ska bli roligt att lära känna dig. Då meddelade hon att en man kontaktat henne och efter ett tag så ville han ha pengar av henne, hon skickade lite bilder som mycket riktigt var på mig.

I was asked to be friends with a woman in Brazil today, she asked if I knew her and I said no, but it will be fun to get to know you. Then she announced that they contacted her and after a while he wanted money from her, she sent some pictures which indeed was on me.

Här är lite länkar som ni kanske har lite nytta av - 
Here is some links that you might have a little advantage of -

https://www.linkedin.com/profile/view?id=358713730&authType=name&authToken=psvk&goback=

DJIKINE KOLY 23 aharno 11165 Athens Greece
phone: 00306993559738 / 00306999691950
paulhazard77@hotmail.com

Detta är andra gången på ett år som någon knyckt mina bilder från Facebook och pressat folk på pengar. Så om någon kontaktar er och påstår sig vara jag så vet ni att ni ringer mig och kollar av läget.

This is the second time in a year that someone snatched my pictures from Facebook and pushed people out of money. So if someone contacts you and claims to be me, so you know you'll call me and check the situation.

Thanks Carla for letting me know 

Inga kommentarer: