onsdag, september 03, 2014

Jippie, hösten är här... jaja, dags att packa ner allt och gå i ide då.

 Avslutade sommaren med lite stekt lax med lemon/dill sås gjord på creme fraiche, passade även på att avsluta det förhållande jag hade då det visade sig att den jag var ihop med inte riktigt var den hon utgett sig för att vara.
 lite cool gatukonst när man kommer hem till Tierps papperskorgar.
 Kan ju inte påstå att det är knökfullt vid de två valstugor som finns i köpingen, men jaja, det är ett par veckor kvar.
 Mr Ben och jag tog en grabb/gubb helg och lagade lite god mat och drack lite gott till det och såg lite på TV och Internet.
 Äntligen så börjar det rustas lite här hemma och det ser ju så mycket bättre ut, tom Pettersons gamla reklam text på väggen fick en tidsenlig look.
 Och på Åhlëns i Uppsala rullar det på och nu har de slutat att riva och påbörjat uppbyggnaden av det nya huset.
 Kan lugnt påstå att riktigt så här trött är jag inte på mornarna, men inte långt ifrån då solen mer och mer försvinner.
Kan ju inte säga att jag var full, men såg jag inte en Lisebergskanin härom dagen då jag gick ner på stan??? Ha en grym onsdag på er, pöss!

Inga kommentarer: