tisdag, maj 19, 2015

Fantomen är död, länge leve Fantomen.

 I helgen så slutade min fars hjärta att slå en kvart innan han skulle fyllt 76, cancernhade tagigt ut sin rätt och den tunna kropp han hade kvar orkade inte längre. På jobbet fick vi 4 äppelpajer samma dag och passade på att unna os.
 Gick förbi Latitude-59 på onsdagen och tog ett gäng öl innan jag åkte hem för att fräscha till mig inför kvällens dejt i Stockholm.
 Hm, inte mitt favvoställe, min bror trivs tydligen här på den unkna sidan av Söder :D
 Maten springer ju helt fritt här.
 På väg till centrala Uppsala passerar jag detta vid min gamla skola.
 Var till Strandliden för att hämta min fars bil och passerade denna manifestastion på Centralstationen.
 Hann med ett besök till Kungsängen i Uppsala
 Underbart att se allla dessa lijlor.
 Snygg bil, synd att den inte är betald och att den inte kommer att bli min.:(
 Här hemma är det fullt drag i körsbärsblommorna.
Så även i Liljekonvaljerna. Ha det gott sötisar. <3 p="">

Inga kommentarer: