lördag, november 14, 2015

Ja man har ju inte långtråkigt i vart fall...

 Oj, inte världens bästa bild på Kristin Kaspersen men det var vad jag hann med under vårt korta möte på en dryg sekund, fick ett leende och sen var hon borta. Ja det var ju Mitt kök mässa i Älvsjö förra helgen.
 Mycket trevlig tillställning som vanligt, här med Jens Dolk och Markus Aujalay i full gång med att laga mat.
 Som alltid fanns det gott om godsaker att smaka på eller köpa hem.
 Ni som sett Solens mat på SVT känner igen gamle Bo Hagström, han var där för att göra reklam för Solens vin, ett mycket gott vin gjort på blandade druvor.
 Alltid lika snygga Anna Benson var där och slog ett slag mot cancer genom att visa upp den rosa kokboken,bra gjort av henne.
 Loreens snygga lillasyster Markiz var på plats i provköket, där alla matglada får passa på att laga mat, i det här fallet lite Marockanskt.
 Träffade på Karl Ljung på vägen ut med lite okännt innehåll.
 Jahaja, och var hittar vi Stig H. Olsson?
 Träffade på Putte, en gammal FB kompis, vårt första möte IRL har nog kännt varandra i drygt 8 år eller så på nätet.
 Hemmavid blommar mina Hibiskusar som bara den, helt crazy, dag efter annan så slår nya blommor ut och glad är jag för det då de senaste två åren varit en katastrof.
 Morgondimma över Uppsala.
 Nu är det inte vackert hemma i Sverige, hösten har snart gått över i vinter.
Blev kontaktad av en vän idag som delgav mig denna adress på Fejjan, inte nu igen. Fick meddelande av en kvinna på en annan sajt för tre dagar sen om samma sak. Nu är det mer än 10 kvinnor som hört av sig om att det blivit kontaktade av en man/kvinna som vill dra nytta av mina bilder för att få in stålar :(

Inga kommentarer: