onsdag, oktober 12, 2016

Nu är det fanimig inte varmt längre

 Så har frosten redan kommit :( Är inte alls sugen på frost och snö :(
 Jahaja, det händer saker i Köpingen, misstänker att en gammal kollega dyker upp ;)
 Beställde lite billigt bubbel, har inte testat ännu men det skulle ingå en trälåda, naturligtvis så kom den inte men min goda vän på Systembolaget hade en låda i lager och fixade detta :)
 Spenderat varje kväll med att ordna en ny trapp ner till källaren, dock svårt i mörkret men snart klar.
 Passar på att använda mina Tunisiska tallrikar på helgerna och få njuta av lite extra god mat, freestylar lite och får till lite extra gott :)
 På Latitude-59 har man fått till en ny glashängnings stång, typ runt hela baren, klart snyggt.
 Var förbi XL-bygg och köpte dyr cement, 70:- säcken mot Bygg Max´s 50:-
 Under tiden jag stod och gjöt så fick jag ett samtal från en vän som stod på Möbeln och var lite "glad"

 På höstmarknaden var det fullt ös på Vaksalatorg, jag köpte mina kryddor och lite korv och trots en spårknallare så kom jag hem i tid.
Kom hem och hade 6 pall med pellets att ta hand om, ska bli skoj :)

Inga kommentarer: